.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد...
تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران

طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد.

مهندس حسن حبیب‌نژاد، مدیركل شیلات استان مازندران با اعلام این خبر گفت: این طرح كه با هدف حفظ و حراست از ذخایر ارزشمند آبزیان دریای خزر توسط شیلات مازندران تهیه و تدوین شده بود، پس از پیگیری‌های متعدد و تشكیل چندین جلسه كارشناسی، در جلسه كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مازندران تایید شد.

وی افزود: به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح از سوی ریاست كمیسیون مذكور در استان به ستاد مبارزه با كالا و ارز كشور ارسال شد.

به گفته حبیب‌نژاد علاوه بر تصویب موضوع در كمیسیون مذكور، كلیت این طرح در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران نیز تایید و مقرر شد یك كارگروه متشكل از نمایندگان استانداری، دادستانی استان مازندران، اداره كل شیلات استان، محیط زیست، آب منطقه‌ای، نیروی انتظامی، دریابانی، یگان حفاظت منابع آبزیان استان و صداو سیما به ریاست دادستان استان مازندران تشكیل شود.

وی افزود: این كارگروه به تفكیك موضوعات حقوقی، قضایی و زیست محیطی و صیدهای غیرمجاز نسبت به پیگیری امور اقدام می‌كنند كه تاكنون چندین جلسه در این ارتباط برگزار شده است.

مدیركل شیلات استان مازندران مصوبات این كارگروه را در موضوعات تدابیر قضایی، آلودگی‌های رودخانه‌ای، تفكیك مشكلات به تناسب دستگاه‌های اجرایی و چگونگی برخورد با عوامل صیدهای غیرمجاز و برچیدن كومه‌های غیرمجاز در نوار ساحلی و همچنین جلوگیری از عرضه و فروش ماهیان خاویاری و خاویار در بازار و نحوه حمایت دستگاه‌ها برای تكثیر طبیعی ماهیان در رودخانه دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با انجام صید مسوولانه زمینه انجام صید پایدار را برای جامعه فراهم كنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 مهر 1386
اميدوارم اين طرح در درياي گيلان (كاسپين) نيز اجرا شود.
نا شناس 15 مهر 1386
اميدوارم اين طرح در درياي گيلان (كاسپين) نيز اجرا شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.